نمونه کار فراسیتی

وبلاگ

ارزان‌ترین محصولات چاپ با طلاچاپ

چاپ جعبه در تهران ارزان و فوری

چاپ جعبه در تهران

فهرست مطالب

شماره تماس مجموعه جهت سفارش مستقیم
09917271863
تهران، خیابان جمهوری،خیابان ملت، برج بهارستان، طبقه اول، پلاک 227

کیفیت محصول در فروش محصول تاثیر به سزای دارد ولی فاکتور‌های دیگری هستند که در فروش محصولات تاثیر بسیاری دارند. بسته بندی و چاپ جعبه در تهران محصولات در میزان فروش محصولات نقش به سزایی دارد. یکی از مهم ترین عواملی که میتواند مشتری جذب کند این است که در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در قفسه‌ها نظر مشتری را به خود جلب کند. بنابراین یک محصول باکیفیت با بسته بندی با کیفیت و حرفه ای می‌تواند سطح فروش شما را در بازار رقابتی امروز افزایش دهد. برند و تولید کنندگان بزرگ بخاطر این امر بخشی از شرکت خود را به طراحی و چاپ بسته بندی مخصوص برند خودشان اختصاص داده اند.

همین حالا سفارش دهید : چاپ بگ

چاپ  جعبه فوری دیجیتال

فرآیندی است که در آن تصاویر دیجیتال بر روی مواد مختلف چاپ می‌شوند. در چاپ افست به صفحه چاپ نیاز دارید اما در چاپ دیجیتال نیازی به آن ندارید، بنابراین هر فایل دیجیتالی اعم از PDF یا فایل‌های چند رسانه ای را میتوان با استفاده از چاپ دیجیتال روی انواع سطح مقوا، انواع چاپ روی پارچه، کارتن، کاغذ و چاپ روی جعبه و …. اعمال کرد.

سرعت بالا و کیفیت بالای چاپ دیجیتال با هزینه کم باعث شده در طی سال‌ها بسیاری از چالش‌های موجود در این زمینه حل شود. جوهرهای چاپ دیجیتال شامل تونر و جوهرهای فیروزه ای، سرخابی، زرد و سیاه (CMYK) و همچنین جوهرهایی با طیف رنگی گسترده مانند نارنجی، آبی و سبز و جوهرهای خشک برای ایجاد جلوه‌های فلزی، سفید یا شفاف است.

چاپ جعبه فوری

قیمت چاپ جعبه فوری

هزینه چاپ جعبه در تهران وهمینطور در استان‌های دیگر به نوع سفارش شما بستگی دارد و یکسان نیست. با توجه که انواع جعبه قیمت‌های متفاوتی دارد و و آنها کاربرد‌های بسیاری دارند و از آنجایی که قیمت کارتن و مواد بسته بندی شده هر چند هفته یکبار تغییر می‌کند، تعرفه چاپ جعبه بر اساس سفارش شما تعیین خواهد شد و قیمت ثابتی ندارد.

 چاپ جعبه فوری و ارزان  در تهران

احتمالا چاپ جعبه ارزان به گوشتان خورده باشد در این روش از جعبه ارزان قیمت یا مقوای پشت طوسی استفاده میشود که ارزان ترین راه چاپ و تولید جعبه و بسته بندی برای کسب وکارها است. این نوع کارتن قیمت پایینی دارد به دلیل اینکه از کاغذهای پوشال و مقواهای بازیافت شده تهیه میشود. اما در مواردی که محصولاتی که تماس مستقیم با مقوا دارند و محصولات بهداشتی غذایی به دلیل بازیافتی بودن استفاده نمیشوند و باید از نوع‌های دیگر مقوا استفاده کرد.

هدف از چاپ جعبه سفارشی

یکی از مهمترین اهداف از بسته بندی اختصاصی محصول برند سازی و شناخته شدن میباشد، مورد بعدی هیجان خریدار از زیبایی بسته بندی قبل از باز کردن محصول است. زمانی که نام شرکت تولید کننده و لگوی آن روی بسته بندی محصول قرار بگیرد با عث میشود محصول از زمانی که از کارخانه خارج میشود تا وقتی که در فروشگاه فروخته شود و به دست خریدار برسد در معرض دید عموم قرار بگیرد. بنابرین دیگر اهمیتی ندارد جعب محصول شما در قفسه فروشگاه باشد یا در خیابان روی زمین باشد، یا در لابی سختمان تحویل بشه یا جلوی درب منزل به مشتری تحویل داده شود، مهم آن است که برند شما در معرض دید عموم بوده و در نهایت هیجانی که مشتری قبل از باز کردن بسته بندی تجربه میککند ارزشمند خواهد بود.

جعبه برای باربری آسن محصول نیست، با به نمایش درآوردن برند خود روی جعبه میتوانید نظر مشتری را جلب کنید همچنین به محض دیده شدن در ذهن افراد هک کنید.

انواع  چاپ جعبه فوری و مزایا و معایب آنها

متداول‌ترین انواع چاپ جعبه به صورت زیر است:

  • چاپ جعبه مقوایی
  • چاپ جعبه لمینتی یا کارتن
  • چاپ جعبه سخت یا همان‌ هارد باکس

1. چاپ جعبه مقوایی

·مقوا ایندربرد

ایندربرد نوعی مقوا خاص است که پراستفاد ترین مقوا در پروسه چاپ میباشد. ایندربرد دارای سطح صاف است که از هر دو طرف سفید و مسطح میباشد. به همین دلیل در دو طرف کار را هم میتوان چاپ رنگی انجام داد. معمولا قسمت درونی کار را نهایتا یک یا دو رنگ استفاده میکنند.

این مقوا در ابعاد‌های متفاوت تولید میشود و تنوع زیادی دارند و دورریز کتری دارند.

مقوا‌های ایندربرد معمولا ضخامت بالایی دارند و بافت بسیار مستحکمی دارند. بسته بندی‌هایی که در آن از این مقوا استفاده میشود بسیار محکم با چاپی شفاف و زیبا تر دارند.

برای جعبه ی لوازم بهداشتی و مواد غذایی هم مناسب میباشد زیرا از مواد بازیافتی تهیه نمیشود.

این نوع مقوای چاپ برای طلا و نقره کوبی، برجسته کاری، یووی، سلفون کشی و فعالیت‌های همانند اینها به عملت کیفیت و استحکامی که دارد مناسب است.

·مقوای پشت طوسی

همانطور که از اسم این مقوا پیداست یک روی این مقوا طوسی است و شما در یک طرف آن فقط میتوانید چاپ رنگی بزنید.

این نوع مقوا نرم تر از ایندربرد است و هچنین بسیار سبک و نرم است و چاپ بر روی آن برای فعالیت‌های خاص بسیار مفید است.

2. چاپ جعبه گلاسه

مقوای گلاسه همانطور که میدانید سطح براق و صیغلی دارد و چاپ و رنگ‌ها بسیار زیبا و براق روی آن پیاده میشود. و پس از چاپ نسبت به مقوای پشت طوسی مرکب تثبیت بهتری روی سطح صاف دارد.

در چاپ‌هایی که زمینه سفیدی دارد مقوا گلاسه گزینه بهتری است. مقوا پشت طوسی نقاطی مشکی اما ریز روی سطح خود دارد بخاطر همین چاپ‌هایی با زمینه سفید روی این مقوا کیفیت مطلوب را حاصل نمیکند، چاپ ایندربرد هم برای چاپ‌هایی با زمینه سفید مناسب هستند.

از مقوای گلاسه در چاپ لمینتی هم میتوان استفاده کرد. مقوای گلاسه در دونوع مات و براق تولید میشود. درصورتی که جعبه فاقد پوشش باشد نوع مقوا مهم است.

مقوا گلاسه در دو ابعاد 90*60 و 70*100 تولید میشود و برای همین تنوع کم معمولا دور ریز بیشتری دارند.

3. چاپ جعبه لمینتی

جعبه لمینتی از همکاری چاپ خانه و کارتن سازی بوجود می‌آید. کارتن خام بسته به وزن محصورد نظر از نظر جعبه لمینتی در ضخامت سه لا و پنج لا تولید میشود.

4.  چاپ جعبه فوری سخت

جعبه لمینتی و جعبه سخت با هاردباکس روش چاپ مشابهی دارند. در چاپ جعبه سخت روی کاغذ با ضخامت پایین به صورت پوستر چاپ میشود، بعد از آن روی مقوای مستحکم با ضخامت بالا لمینت میشود و در محله آخر توسط دستگاه هاردباکس تولید میشود.

چاپ جعبه

دسته بندی جعبه‌ها بر اساس کاربرد

جعبه‌ها به طور کلی بر اساس ابعاد، نوع کاربری و … تقسیم میشوند. در این بخش شمارا با کاربری جعبه‌ها آشنا میکنیم:

  • جعبه‌های مقوایی
  • جعبه‌های تاشو
  • جعبه‌های درب قفل شو
  • جعبه‌های سخت یا هارد باکس‌ها
  • جعبه‌های انباری و بایگانی
  • جعبه‌های پاکتی
  • جعبه‌های (کارتن‌های) پیتزایی
  • جعبه‌‎های قفسه‌ای آماده
  • جعبه مقاوم
  • جعبه مدل کبریتی یا کشویی
  • جعبه سازی
  • جعبه لاکباتم
  • جعبه مادر
  • جعبه استندی
  • جعبه لمینیتی
  • جعبه کیبوردی
  • جعبه آلبوم
  • جعبه دسته دار
  • جعبه‌های (کارتن‌های) بسته‌بندی

کاربرد نقش برجسته و طلا کوبی در چاپ جعبه

در چاپ جعبه سفارشی به منظور زیبایی و جذابیت بیشتر بسته بندیاز دو روش برجسته کاری و طلا کوبی استفاده میشود. طلا کوبی و برجسته کاری روش‌های متفاوتی دارد که در چاپ جعبه میتوان استفاده کرد در ادامه به تعدادی از آنها چاپ جعبه در تهران اشاره خواهیم کرد:

برجسته سازی نا آشکار

به این صورت است که سطح کار برجسته میشود ولی از طلا کوبی استفاده نمیشود.

برجسته کاری ساده

دز این روش از برجسته کری طلا کوبی روی سطح کار انجام میشود.

برجسته کاری انطباق یافته

در روش اطباق یافته سطح کار برجسته میشود سپس طلا کوبی روی بخش برجسته شده انطباق میابد.

طلا کوبی و برجسته کاری ترکیبی

در این روش برجسته کاری و طلا کابی توسط یک قالب و همزمان انجام میشوند.

چاپ جعبه فوری بهداشتی

چاپ جعبه فوری بهداشتی

در این چاپ جعبه در تهران که مورد  استفاده میشود که کاغذ و مقوا و همه موارد مورد استفاده مورد تایید سازمان بهداشت تایید شده اند و محصولات غذایی و خوراکی و حتی آرایشی و بهداشتی در آن به خوبی محافظت میشود. شما میتوانید با این روش به راحتی کسب و کار خود را نسبت به هم صنفی‌ها و رقیبان خود متمایز کنید و نتیجه بهتری بگیرید.این کارتن‌ها ضخامت بیشتری نسبت به کارتن‌های دیگر دارند و حتی ماشین آلات خاصی دارند که هیچ جا نمی‌توانید پیدا کنید، اما خوشبختانه تیم بزرگ ما این دستگاه را دارد.در بعضی از موارد مورد استفاده در جعبه‌های بهداشتی روکش داخلی این جعبه روکش دارد و معمولا از جنس سلفون هستند. این روش برای جعبه‌های شیرینی، ساندویچ و … استفاده میشود. این نوع جعبه‌ها سبک، سالم و محافظت کننده هستند. برای چاب جعبه در تهران ارزان و فوری همین حالا با ما تماس بگیرید .

چاپ جعبه چقدر طول میکشد؟

بستگی به نوع سفارش شما و تعداد درخواستی دارد و کاملا متغیر هست و نمیتوان زمان ثابتی برای آن تعیین کرد هرچقدر حجم سفارش بیشتر باشد زمان بیشتری میبرد.

مراحل چاپ جعبه تهران

در این قسمت از مقاله میخواهیم مراحل طراحی و چاپ جعبه در تهران را به شما به صورت کامل توضیح دهیم همچنین توصیه میشود برای صرفه اقتصادی، ارزانترین کارتن بسته بندی را در نظر بگیرید.

1) طراحی ساختار جعبه

اولین و مهم ترین مرحله چاپ جعبه طراحی ساختار بسته بندی است. اگر طراحی جعبه خود را به طراحان حرفه ای گرافیک بسپارید، استاندارد‌ها و کیفیت بصری بالایی دریافت خواهید کرد. و در نهایت ضریب بالایی از اطمینان مخاطب و افزاییش فروش دریافت خواهید کرد و میزان دورریز مقواتون به حداقل میرسد که در تولید و صرفه جویی در هزینه بسیار موثر میباشد.

2) طراحی ماکت

در مرحله بعد نمونه اول ماکت و پیش نمایش قبل از چاپ جعبه ساخته میشود. به وسیله همان مقوا که در چاپ با تیراژ بالا قررار میگیرد یک مدل برای نمونه ساخته میشود تا نواقص احتمالی آن تصحیح شود.

3) ساخت قالب دایکات و چاپ پوستر و چاپ جعبه فوری

بر اساس ماکت طراحی شده اقدام به ساخت قالب دایکات و لترپرس میشود. بر اساس ابعاد قالب جعبه به صورت پوستر بر روی مقوا چاپ میشود.

4) روکش جعبه

پوستر طراحی شده توسط مشتری تاید شده و سپس روکش میشود. معمولا از روکش‌هایی با جنس مات یا براق، یووی سیلندری یا موضعی و … استفاده میشود.

5) بعد از چاپ جعبه

در سفارش‌های متفاوت بعد از چاپ جعبه مراحل تغییر میکند. مثلا در جعبه‌های مقوایی ایندربرد  بعد از روکش، با دستگاه لترپرس یا دایکات مقوا را بر اساس طرح تایین شده برش میدهد.

6) چسباندن جعبه

در مرحله آخر که در تمام جعبه‌ها یکسان است. مرحله جعبه چسبانی در این مرحله انواع جعبه‌ها برای مثال جعبه ته قفلی، جعبه‌های دارویی و … به وسیله دستگاه چسبانده میشوند.

چاپ جعبه دارویی

چاپ جعبه دارویی

طبق مقررات وزارت بهداشت مقوا یا کاغذ مصرفی دارو باید کاملاً بهداشتی باشد، نکته دوم اینکه در چاپ جعبه آن باید از علائم و اشکال خاص دارو استفاده شود، مثلاً لوگوی هشدار باید شکل و رنگ خاصی داشته باشد. سومی که حالت تشویقی دارد، استفاده از طرح‌های متفاوت و خلاقانه است. طرحی برای افزایش اعتماد مصرف کننده

علاوه بر این، برخی از داروها با قرار گرفتن در معرض رطوبت یا گرما دچار تغییر حالت می‌شوند و به نوعی خاصیت خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل باید جعبه ای را انتخاب کنیم که استقامت و کارایی لازم را داشته باشد.

کارشناسان داروسازی معتقدند که کیفیت داروی خارجی و ایرانی یکسان است و تفاوتی در درمان ندارند و تفاوت آنها در طرح چاپ شده روی جعبه است.

وظیفه اصلی بسته بندی دارو حفاظت و نگهداری محتویات در حین حمل و نقل از تولید کننده به مصرف کننده نهایی است. هرچه محصولات بیشتری در فرآیند توزیع استفاده شود، حفاظت بیشتری مورد نیاز است. کالاهای آسیب دیده باید تعویض شوند زیرا ممکن است باعث آسیب شوند. بیشتر محصولات باید قبل از انتقال از یک مکان به مکان دیگر در آن قرار گیرند. برای عملکرد صحیح، بسته باید حاوی محصول باشد. بسته بندی خوب این توانایی را دارد که کیفیت‌های مختلف محصول و همچنین تولید کنندگان را تولید کند. نام‌های تجاری در حال حاضر نقش اصلی را در بازاریابی بازی می‌کنند. نام‌های تجاری از طریق تبلیغات رایج می‌شوند، اما یادآوری نام تجاری و پذیرش برند از طریق بسته بندی صورت می‌گیرد. بسته‌ها همچنین طیف گسترده ای از عملکردهای فردی دیگر را انجام می‌دهند. بسته بندی مناسب دارو استفاده مناسب و تصویر مثبتی از محصول ایجاد می‌کند.

کلام آخر

در آخر باید بگوییم که در کار چاپ، فقط قیمت را مدنظر قرار ندهید. ممکن است یک مرکز چاپ قیمت ارزان‌تری را به شما بدهد اما این دلیل بر این نیست که کیفیت مناسبی داشته باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم که کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید. طلا چاپ این اطمینان را به شما می‌دهد که کیفیت بالای محصولات را با بهترین و ارزان‌ترین قیمت برای شما در چاپ جعبه در تهران  به ارمغان می‌آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟