نمونه کار فراسیتی

وبلاگ

ارزان‌ترین محصولات چاپ با طلاچاپ

اطلاعات مهمی که باید در کارت ویزیت درج شود

اطلاعات مهمی که باید در کارت ویزیت درج شود

فهرست مطالب

شماره تماس مجموعه جهت سفارش مستقیم
09917271863
تهران، خیابان جمهوری،خیابان ملت، برج بهارستان، طبقه اول، پلاک 227

از آنجایی که کارت‌های ویزیت بسیار رایج  ومهم هستند (و تا حدی به دلیل کوچک بودن آن‌ها)، اکثر حرفه‌ای‌ها یک طرح و طرح استاندارد را انتخاب می‌کنند که خواندن آن برای دیگران آسان باشد. در نتیجه، بیشتر مردم همان نوع اطلاعات را در کارت ویزیت خود قرار می دهند – اطلاعات ضروری که به مشتریان یا همکارانشان کمک می کند آنها را شناسایی کنند. این جزئیات خاص برای حرفه‌ای‌های امروزی تبدیل به یک امر جدی شده است، به این معنی که اطلاعات مهمی که باید در کارت ویزیت درج شود هنگام طراحی کارت ویزیت شما ضروری هستند.

چگونه می دانید چه اطلاعات مهمی که باید در کارت ویزیت درج شود؟ اطمینان حاصل کنید که کارت شما شامل:

  • اسم شما
  • نام کسب و کار
  • لوگو
  • شعار
  • آدرس وب سایت
  • عنوان شغلی
  • اطلاعات تماس

سفارش کارت ویزیت

جلوی کارت ویزیت شما

کارت ویزیت نشان دهنده دو شکل متفاوت است که چه اطلاعات مهمی که باید در کارت ویزیت درج شود؟شما و کسب و کار شما. به طور معمول، طراحان هنگام ایجاد یک طرح کارت، این دو شکل را از هم جدا می کنند. در یک طرف کارت (“جلو”)، اطلاعاتی در مورد کارفرمای خود و کارهایی که انجام می دهند را مشاهده خواهید کرد. در طرف دیگر (“پشت”)، اطلاعات خاصی در مورد خود و شغل خود پیدا خواهید کرد.

جلوی کارت ویزیت شما باید حاوی تمام اطلاعاتی باشد که کسی برای درک شرکت شما در یک نگاه نیاز دارد. شما می توانید این کار را با قرار دادن چهار اطلاعات در کارت خود انجام دهید: نام شرکت، آرم شرکت، شعار و آدرس وب سایت شرکت.

نام شرکت شما

ممکن است درج نام شرکت در کارت ویزیت بدیهی به نظر برسد – در نهایت، چگونه افراد دیگر می‌دانند کجا کار می‌کنید؟ با این حال، برخی از افراد فراموش می کنند که نام شرکت خود را به صورت برجسته روی کارت نشان دهند. به یاد داشته باشید، کارت ویزیت شما باید به مردم درباره کار خاص شما و در کل شرکت شما بگوید. مطمئن شوید که نام شرکت خود را با فونت بزرگ و خوانا در جلوی کارت خود درج کرده اید.

لوگوی شما

لوگوی شرکت شما بخش مهمی از بازاریابی برند شما است. حتی اگر مردم کاملاً نام شرکت شما را به خاطر نداشته باشند، یک لوگوی قوی می تواند توجه را به خود جلب کند و کسب و کار شما را در ذهن نگه دارد. به همین دلیل مهم است که لوگوی خود را روی کارت ویزیت خود نیز قرار دهید. یک لوگو کمک می کند تا بازاریابی شما را حتی بیشتر کنید و برند شما را در آگاهی مردم جاسازی کنید.

شعار شما

یک شعار بسیار ساده است: فقط یک جمله کوتاه است که توضیح می دهد کسب و کار شما چه می کند. این به شما کمک می‌کند هر کسی که کارت ویزیت شما را می‌بیند، دقیقاً بفهمد که شرکت شما چه می‌کند – که ممکن است به آنها کمک کند تا بفهمند چرا باید با شما در تماس باشند. مطمئن شوید که شعار شما ساده، قابل فهم و با فونت خوانا در جلوی کارت ویزیت شما چاپ شده است.

چاپ کارت ویزیت

وبسایت شما

کارت ویزیت شما فقط یک مطلب  کوچک از اطلاعات شرکت شما است. اگر کسی بخواهد بیشتر بیاموزد چه باید بکند؟  اگر آدرس وب سایت خود را در پایین کارت خود چاپ کنید، احتمال اینکه افراد از سایت بازدید کنند و اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما بیاموزند، بیشتر خواهد شد. شما مطلقا نمی توانید این جزئیات کوچک را فراموش کنید!

آدرس های وب یا URL ها معمولاً رشته های طولانی از کلمات و نمادها هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات به راحتی قابل اسکن هستند. بنابراین، به یاد داشته باشید که فقط URL صفحه اصلی کسب و کار خود را با قالب ایده‌آل به این صورت درج کنید: faracity.com (فراسیتی) به این ترتیب، هر کسی که کارت ویزیت شما را دریافت می کند، می تواند به راحتی آدرس را برای حرکت به وب سایت شما وارد کند.

وبسایت کارت ویزیت

پشت کارت ویزیت شما

در حالی که جلوی کارت شما به انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما اختصاص دارد، پشت کارت شما ارتباط قوی بین کسب و کار شما و شما ایجاد می کند. به همین دلیل، پشت کارت ویزیت شما باید چیدمان و طرحی مشابه قسمت جلویی داشته باشد (همان رنگ ها، فونت های مشابه و …). حتی می‌توانید برخی از عناصر را کپی کنید – برای مثال، می‌توانید لوگوی شرکت خود را در پشت کارت دوباره چاپ کنید – تا ظاهری یکدست‌تر داشته باشید.

با این حال، پشت کارت ویزیت شما از یک جهت بسیار مهم از جلو متفاوت است: اطلاعات موجود در این سمت همه چیز درباره شماست. این قسمت از سختی به شما کمک می کند تا در شرکت خود به عنوان نقطه تماس دیگران متمایز شوید، به این معنی که باید این سمت را با اطلاعات مهم در مورد خود پر کنید.

مهمترین اطلاعاتی که باید در پشت کارت ویزیت خود قرار دهید عبارتند از: نام، عنوان شغلی و اطلاعات تماس شما.

اسم شما

قرار دادن نام خود در کارت ویزیت کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان یا همکاران شما را به عنوان یک نقطه تماس در شرکت شما جستجو می کنند. مطمئناً، هر کسی می‌تواند به دفتر شما ایمیل بزند یا با دفتر شما تماس بگیرد و هر سؤالی دارد بپرسد، اما اگر بداند ابتدا با چه کسی صحبت کند، احتمالاً پاسخ‌های لازم را دریافت می‌کند. اگر نام خود را روی کارت ویزیت خود قرار دهید، مطمئن می شوید که مردم مستقیماً با شما در تماس هستند – که به آنها کمک می کند اطلاعات مهم را دریافت کنند و شما را به یک کارمند حقیقی تبدیل می کند!

عنوان شغل شما

عنوان شغلی شما

پشت کارت ویزیت شما همه چیز در مورد ایجاد ارتباط بین شما و شرکت شما است. در قسمت جلوی کارت، ما در مورد آنچه شرکت شما انجام می دهد (از طریق شعار) صحبت کردیم، بنابراین در پشت باید در مورد آنچه انجام می دهید صحبت کنید! اما نگران نباشید – شما نیازی به شعاری ندارید که وظایف شما را توصیف کند. صرفاً چاپ عنوان شغلی شما باید برای بیان نقش شما در کسب و کار کافی باشد.

اطلاعات تماس شما

در نهایت، افرادی که کارت ویزیت شما را دریافت می کنند به راهی برای ارتباط با شما نیاز دارند. اگر اطلاعات تماس خود را روی کارت چاپ کنید، مطمئن خواهید شد که این کار را انجام می دهند! اطمینان حاصل کنید که تا آنجایی که ممکن است اشکال تماس را در نظر بگیرید: ایمیل، شماره تلفن (در صورت امکان به خط مستقیم شما) و آدرس فیزیکی. این تضمین می کند که مردم همیشه راهی برای دسترسی به شما در صورت لزوم دارند.

کارت ویزیت خود را امروز چاپ کنید

اکنون که می دانید چه چیزی را روی کارت ویزیت قرار دهید، وقت آن است که کارت ویزیت خود را سفارش دهید! انتخاب الگوهای کارت ویزیت طلاچاپ را دیدن کنید تا موردی را پیدا کنید که مناسب شرکت شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟